close

這次和歌山之旅,我選擇了trip advisor 評價什高的加太海月,由和歌山市搭乘南海電鐵往加太站只需23分鐘,加太海月有免費接送服務,我們到達加太站,在出站口旁的服務台有職員,只要請他們幫忙致電旅館便可,等了5分鐘便有位大叔揸車來接我們了

加太是一個鄉下地方,景色很美很舒服! 

酒店reception 

 

 這是房間入口

 

 房間好大好舒服,有無敵大海景,真的跟官網相片一樣美

   我們先去浸個,體力之回服,再去食飯飯

  

晚餐是鯛魚宴 ,每一道菜都是魚,有許多不同煮法,每一道菜都是很美味,而且是一路食慢慢一道道加給你的,不是整定放全部上張枱度,旅館真的很用心製作!

   

 

 刺身很新鮮

   

 呢個汁煮魚頭超級美味!送飯一流!

 鯛魚煲飯👍

   呢個唔知咩魚既tempura ...真係好食到不得了!

 

  

呢個甜桔啫哩應該係旅館自己新鮮親手整的,應該無防腐劑,同759個D好唔同,好好味!

 

真心覺得呢餐好好食,份量又足,食得好飽,我地租呢個房價一泊兩食,一晚房價只需23760 yen (hkd1500),包早餐晚餐,真係超值!真心推!

  

 

 呢間旅館最吸引我的就是他望海的露天溫泉,有美人湯之稱,浸完皮膚好滑, 

早湯 

 

     

   

  早餐十分美味  

 

每一款都很美味 

 

 

 

我真的超喜歡呢間旅館,如果有朋友去和歌山,我一定會推薦他住加太海月!旅館服務一流,很細心有禮😌而且成間旅館的住客差不多全部都係日本人(好多日本婆婆),除了我同媽媽,完全見唔到香港人同強國人呢,

  

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    ctwjoyce 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()