close

第二天一早我地在酒店浸完個早湯,食完早餐之後就去左加太海月隔離的淡鳩神社觀光,淡鳩神社係著名的鬼娃娃神社,有很多娃娃呢! 

 

遊完神社之後,旅館便派專車送我地去加太火車站了, 我們出發去rinku premium outlet shopping 了,今次我地又再用kansai thru pass , 由加太站>和歌山市站,再轉車去泉在野,再轉車去rinku outlet , 加太車站的職員好好,佢地問我地目的地去邊度,仲専登print 左車程表及轉車的站同時間資料比我地,仲翻成譯英文,真係超感動😭

 

 

 

我阿媽行到唔捨得走 

  Outlet 入面我地選左呢間食日本野,因為呢間坐得舒服D,我地又唔想食food court,味道唔錯!價錢仲好抵食

   

 

  血併完之後我地就出發去難波了,再用kansai thru pass 一程車去到南海難波站,車資都是包了,kansai thru pass 真係好抵用,

Dormy inn心齋橋

 

Dormy inn 位置係正心齋橋正中心,地點方便,附近好多食店,樓下仲有間大family Mart ,其實房間15平方唔算太細,張床都闊落,我選擇佢主要係因為佢有溫泉,(因為係心齋橋附近的酒店好少有溫泉)  ,而房價真係超值,平時呢個房型(semi double)呢間酒店大概要hkd1000一晚左右,我因為有promotion book 所以只係hkd500左右,勁扺

 萬聖節酒店送給我們的禮物...夜鳴拉麵

  

 

 

個溫泉真係幾正  

今晚我地去我好掛住的燒肉一丁dinner , 黑毛和牛真係好好食,2個人埋單7000 yen  有找

 

好肥美 

食焼肉梗係唔少得啤酒啦

 

 


 萬聖節心齋橋成街都好多野睇

 食完燒肉行左一陣,返左酒店浸溫泉,浸完我阿媽話肚餓再食酒店免費的夜鳴拉麵,dormy inn 在9pm-11pm 免費派發夜鳴拉麵,味道其實ok ,不算很好味,不過浸完湯肚空空又免費,所以都幾好! 

 我阿媽食完拉麵又話要食雪糕,我真係食唔哂,佢仲食埋我個半杯,今次真係唔夠佢黎😓 

 第2日就買成咁了🙈

   





 

 


  

arrow
arrow
    全站熱搜

    ctwjoyce 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()